aku da terima surat cinta dari UTARA
Thursday, 8 August 2013 . 0 word(s) .
heyyyy ...ASSALAMUALAIKUM !SELAMAT HARI RAYA untuk tahun ni .masa kejap je berlalu kan ?

8 ogos ke 9 ogos ..aku menghitung hari untuk berhenti kerja dan berkira-2 untuk bergelar di mahasiswi :) alhamdulillah satu impian aku tercapai setelah ditolak mentah-2 untuk sambung diploma dulu .dulu tak dapat diploma takpe sebab sekarang aku akan mengejar degree. INSHA ALLAH .!

risau dan terlampau risau :) biasa lah kan .macam-2 nak pikir. da la dapat jauh sampai utara sana .sedih maybe nak tinggal kan keluarga .da lepas 2 minggu berhempas pulas nak sah kan kedudukan aku dekat u DISEBABKAN KESULITAN LAMAN WEB YANG HANG MEMANJANG ...surat cinta nih tiba juga dekat rumah .HAPPY ?of cos la happy giler !BAPAK AR !
surat cinta dari utara :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING