i will back !
Saturday 15 June 2013 . 0 word(s) .
wah ! tajuk tak menahan . da macam cerita TERMINATOR da bunyi nya.huhu. hailah ! da berbulan-2 juga lah aku meninggalkan dunia maya yang satu nih untuk menulis ape yang ada dalam hati nih :)


pejam celik pejam celik result UPU aku da pun nak kuar . ALHAMDULILLAH .dan berTAWAKAL je lah apa yang mampu kan .result STPM memang da terlampau baik untuk prestasi aku sendiri so tinggal tunggu OFFER je lah ! okay aku bangga diri dengan result aku? so sorry bukan ITU NIAT AKU OKAY ! .


and NOW ! aku menunggu 2 BENDA PENTING ,,apa TUH ? result UPU dan keputusan untuk menghadirkan diri untuk pergi INTERVIEW PDRM  :) ada rezeki BAPAK aku dapat la rasa titik peluh anank dia yang sorang nih KERJA KERAJAAN ..INSHA ALLAH !

yang penat bekerja  ju-raizah abu bakar :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING