secubit rase untuk kawan yang seketike
Monday 7 January 2013 . 0 word(s) .
persahabatan yang terjalin memang betol-2 susah untuk dikekal kan .
walaupun kau dengan aku hanya kawan , tapi akibat banyak ketidaksepahaman selalu buat aku dengan kau ada masalah.
terima kasih sebab kau jadi kawan aku..terima kasih sebab tegur perangai aku,member-2 aku yang laen pun tak pernah tegur yang aku nie suka menipu diri sendiri depan-2..
kau sorang jer yang dah tertegor perangai aku.
"pts2 pun pn ak tetap nampak kau senyum sampai telinge :D ..bgus la care ko x nampk kn yg ko tnga sedeh"
ayat kau nie buat aku sentap sampai aku menangis :)aku tahu hidup aku da lama da hipokrit dan duduk dalam bayang-2 kegembiraan :)tak salah rasa nya asal kan orang tak risau tengok keadaan aku,,
aku tak tunjuk yang aku sedih nie kan da cukup bagus.takde orang tension tengok aku moody kan.?
hidup nie perlu gembira untuk tak menyusahkan orang ,walaupun hakikatnya berbeza :D (senyuman tipu aku ,kan?)
'kalau blh ko ckp la mcm ni.Labu KAU X SETARAF LA NAK BERKAWAN DENGAN AK.SEDAR SIKET KAU TO BUDAK ILP JE..ckp la mcm ni bia ak sedar siket tarf idop ak ni.'
taraf hidup apa yang perlu dibandingkan pun aku tak tahu.hakikatnya aku berkawan dengan semua orang.hakikatnya aku bukan pun budak UNIVERSITI HOT kat malaysia nie sampai aku nak kawan dengan budak-2 pandai je.
aku nak kawan sebab aku memang nak kawan..ONE MORE THING..kau tu sebenarnya ada rupa abang aku yang paling aku rapat dulu.abang kandung aku yang paling aku rapat dan paling paham aku..tapi sekarang nie dia pun da takde..aku kawan dengan kau salah satu nya sebab aku mampu lepas kan rindu dekat abang aku tu walaupun dalam diam .
last mesej kau tadi''labu akan diamkan diri.n labu xkn kcw ju lagi smpai ble-2 bye.to je yg labu dpt wt.ni yg trbaik.kt fb block labu ok."

first sekali,aku taknak hubungan persahabatan kita putus dan surely tak mungkin aku nak block-2 orang..

sori ,nie satu2 gambar kau nie aku curi dari fb  kau labu dan  gambar yg paling nmpk serupe dengan abang aku :)


p/s :dalam hidup nie kita tak punya sape-2 tapi kita beruntung sebab ada kawanyang cuba untuk memahami kita <3 stay friend.!i hope it so.!
 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING