darah dan personaliti
Sunday 27 January 2013 . 0 word(s) .
apa agaknya kaitan darah kita dengan personaliti.?sebenarnya tak ada apa-apa pun .tinggal bagi masyarakat Jepun la kan ,mereka menitik beratkan juga bab darah dengan personaliti ni,tapi bila bab nak cari pasangan lah :)

okay kita tengok sikit ,ciri orang yang berdarah A,B,AB dan O ni macam mana ye.?yang penting aku darah O yang pemurah :)


cute je perangai sorang-sorang kan?paling patuh of coz la A blood.


okay !sekarang aku nak fukos pada darah O je..sebab aku ni berdarah O ..
  1. SABAR !    ➜  nak ikut kan ?aku nie bukan la budak yang penyabar gile-2.still la juga ada batas kalau orang nak uji kesabaran kan.tapi insyaallah setakat ni aku masih boleh kira orang yang pernah kena maki dengan aku depan-2 just berapa orang je la :D ... lagi satu aku kalau marah ,aku nie jenis diam dan diam,,so pada orang yang rapat dengan aku tu..kalau aku nie tetibe diam ,,agak-agak sikit la nak bergurau nak tegur lorat-lorat okay.beware.!haha
  2. KUAT CEMBURU.? ➜  nak nafi kan pun tak boleh la kot. sebab perempuan bukan memang kuat cemburu ke?tapi jenis aku ,aku lebih suka diam kan sampai satu masa aku lepaskan :) kesian la pakwe aku time tu nak dengar semua salah-salah dia yang pernah aku hamik hati sangat-sangat kan. tapi tak ada la pula aku nak main sembur je marah dia .masih lagi tahap berbincang dan cool :D baru pakwe je kan?
  3. SETIA mana budak yang kenal aku je la tahu yang aku ni setia ke tak.tapi aku bukan setia 1oo % percaya dekat lelaki .tuh dah kira parah kalau break mengejut.agak-agak boleh jadi kes bunuh diri la :) namun hakikat dalam relay yang aku pernah termasuk :) aku ni nak hubungan yang kekal ..walaupun pada ex-ex aku ?diaorang memang rasa aku ni agak ramai skandal belakang diaorang :D yela.kredit handphone topup je ,tak sempat sehari da kiokkkkk ! tu hakikat pada diaorang la.last-2 masa clash,kebanyakan nya cakap aku ni memang jenis tak setia :D oh?okay! tu je la aku jawab :)
  4. EGO  nie kes lagi satu?ego?semua orang ada ego,rite?ego aku?tahap mana ek?yang aku dapat tangkap la.aku kalau gaduh aku jenis takkan mudah beralah kalau benda tu bukan salah aku.(da bukan salah nak ngaku buat apa kan?)one more thing?bab mesej?aku takkan mesej orang dulu walau apa-apa hal(ni kesmesej dengan  lelaki la)memang jangan harap aku akan mula kan .nak memsej korang la kena mula kan dulu :D 
  5. INGIN JADI KETUA DALAM KUMPULAN  ➜ seriously nie bukan perangai aku.apa-apa event pun aku lebih suka jadi ahli kumpulan.ahli aktif okay bukan pasif yang suka tidor je!tapi kalau da terpaksa jadi ketua tu,insyaallah aku akan jalankan juga dengan sedaya upaya yang boleh :) baik kan?haha
  6. YAKIN + KUAT BERUSAHA ➜ yakin?bila bab buat keputusan akhir tu boleh dikira aku nie jenis da yakin habis la.tapi last-last ada juga yang aku nyesal :D so pity.em.!kuat berusaha?benda ni nampak bila aku bersukan je:) ni kira nampak gile-gile yang aku ni pikir nak menang je la.haha.hati seorang pemenang :)
  7. SERIUS + TEKANAN ➜  budak-budak yang tak rapat dengan aku mula-mula kata yang aku ni budak yang sombong,belajar je,tak gile-gile and++ yang membosan kan :') da kenal?hamik kau.!da tahu yang aku nie boleh masuk dengan semua otak.korang nak otak apa.?belajar?karaoke?clubbing?gosip?kuar malam?wayang?motor?macam-macam benda boleh keluar dari kepala aku ni kalau korang da rapat :D aku nie jenis OPEN tapi tahu batas kalau nak masuk pun :D 

so?dari jadual tu ada gak yang tak ada kena mengena dengan hidup aku.tapi kebanyakan nya ada. personaliti?benda nie lebih kepada diri seseorang bukan la darah,bintang zodiak,bentuk muka atau apa-apa je :) 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING