sudi tak jadi yang halal untuk saya.?OMG .!
Thursday 27 December 2012 . 0 word(s) .
petang yang tenang diganggu dek keSENGALan mamat sengal sekor nie :)
saje nak prank aku dengan latihan propose untuk ex dye katanya ..

4.27 petang :telepon berbunyi (lagu korea okay , TAKKAN HILANG kpop di KOREA eh !)haha

conversation
AM : assalamualaikum ,cinta :) 
me:waalaikumsalam ,lesung batu .! haha.
Am & me: ...........................................berape belas minit berlalu ( saje taknak tulis sebab part nie due-2 bukak topik sengal )

part serious.? haha (something yang tak bole dibelah 2)

Am: Am nak cakap something nie , just latihan untuk Am propose 'dye' jerp nanti bole.?
me:emmmm..okay ......
Am:...............emm....emmmm
me:hoi .. cepat lah ngek !

Am : Ju ,sudi tak jadi yang Halal untuk Am .?boleh tak Ju jadi makmum untuk solat Am nanti ..
          walaupun Am tak sempurna tapi insyaallah Am nak Ju tolong melengkapi hidup Am kelak.
Am harap sangat Am dapat jadi Imam untuk Ju someday nanti ..
(hanya mampu mendiamkan diri sebab time nie suare dye nie memang real  serious ............ )

Am da lame pikir ,, Am da taknak cari sape pemilik tulang rusuk Am nie..sebab Am tahu Ju lah orang nye ..(cair giler hati kalau betol kan)

bla...bla..bla..bla..(sebenarnye aku tak ingat sangat ,,haha)

..........

says: kau akan dipertemukan tulang rusuk kau yang sesuai Am ..insyaallah :)  nampak kebodohan kalau aku anggap bende nie betol tadi ,, demi BFF ,takpe aku jadi bayangan bakal tulang rusuk kau..haha.. 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING