bile 2012 sampai ke penghujung.?
Monday, 24 December 2012 . 0 word(s) .
minggu last sebelum tamat nye tahun 2012 :)
macam-2 bende jadi tahun yang boleh serbe sedikit mematangkan aku :)
tahun yang menguji keimanan ,kesabaran ,kesetiaan ,persahabatan ,kepercayaan ,percintaan dan macam-2..
tahun yang aku tak dapat melupakan kan lagi kesalahan dan kenangan dulu,
em,,mulut kate laen tapi hati seksa nye yang rase..

keimanan..?tahun untuk aku mencube untuk semakin mendekatkan diri kepada -NYA bukan disebabkan aku dalam mood perikse tapi disebabkan oleh aku yang semakin lalai kepada-NYA ..

kanak-2 kelas ekonomi yang vogue !
kesabaran yang utuh diperlukan di saat aku nak menghabeskan pembelajaran aku untuk STPM nie..saat aku masuk ke SDARY yang banyak sangat pahit manis..yang dulu nye aku tak pernah kene dekat DANG ANUM tapi aku kene di SDARY,,namun itu lah yang memberikan kenangan terbaek di usia akhir remaje aku bergelar PELAJAR SEKOLAH .
usia yang makin meningkat jugak menyebabkan aku kenal erti kawan,, yang dulu nye sekadar tahu ape itu makne kawan ,tapi sekarang nie makin memahami. masih lagi ade perselisihan ,pertengkaran,gurauan ,tangisan dan gelak ketawe..namun hubungan tuh semakin dapat dieratkan..


bile masuk bab percintaan .?itu satu bende yang merugikan bagi aku tahun nie..lepas aku diuji bab kasih sayang dan cinta tahun lepas..aku sememang nya da tak mampu lagi untuk memulakan perhubungan dengan ikhlas..komitmen yang diambil aku gune untuk maen-2 je tak pernah lagi nak serius..biar lah cinta tu datang sendiri dari aku mencari jodoh yang belum tentu betol kan .?

moge tahun 2013 menunjukkan jalan yang baik untuk aku :) insyallah




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING