hati sememangnya tak seteguh zahirnya
Friday 28 December 2012 . 0 word(s) .
sampai bila nak habes cerita hati terpendam nie pun aku tak tahu..aku rasa hubungan aku dengan dia da lame  terpadam..
tapi kenape mesti ade cerite pasal dia yang aku perlu dengar ,kenape perlu ade orang tanye pasal relay aku dengan dia.?and what ever pasal dia.!
korang nie tak paham ke yang aku nie bagai nak giler lupakan dia dulu ,sampai sekarang nie pun hati aku macam tak rela..luka hati aku tak seteruk tangisan yang korang nampak pada zahir yang aku tunjukkan..
walaupun alhamdulillah,,aku da mampu dan takkan kenang dia..tapi tolong la korang jangan mention lagi name dia,cerita dia,perangai dia atau kenangan pasal dia..
seteguh-2 hati aku sekarang aku still rase sakit la kawan..sekuat-2 aku ,,sampai aku kena remove dia dari friendlist facebook untuk halang hati aku terkenang kan dia :'(
macam mane aku nak lupa kan dia ,,?kalau korang.?camnie,,,,,,

kalau dulu aku da rela dalam terpakse kene sekolah kat tempat sekolah dia..what happen pun ,mesti punya lah ada cerita dia yang aku dengar ,,aku dengan dia tu da lame da putus ,!jangan lah korang ungkit-2 cerita lagi..tak payah nak doa-2 kan hubungan aku dengan dia lagi...
seksa la weyh aku dengar semue benda alah pasal DIA.!
mungkin ya aku da betol-2 sayang dia time aku lepaskan dia ..
tapi cukup lah..cerita cinta aku yang da terkubur dekat setahun lebih nie korang diam kan aje ..mesti boleh kan.?jangan bagi aku jadi orang yang menipu depan korang,,,gembira dan senyum bile cerita pasal dia..tapi hati aku da tak boleh nak terima dan masukkan pun lagi cerita pasal dia..

please dont mention about him again and again ,yer.?aku sememangnya tak mampu disebalik kezahiran aku yang kukuh nie..biarlah dia tu pergi dan menghilang dari sejarah hidup aku pun takpe..




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING