bekas mr RIGHT aku da plan nak bertunang .?
Sunday 25 November 2012 . 0 word(s) .
holla holla:) pergh lama giler kot aku tak update pape post kat blog nie.
okay.. mungkin aku busy dengan peperiksaan besar aku ..STPM chaiyouk.! 
da lepas 4 paperpun star dari19 nov haritu..so sekarang nie tunggu lagi 4 paper la..
lepas tu .?merdeka la kan just for a while la :)hihi..

okay.?da nak habes musim periksa nie..?em.?lagi 3 minggu la sebenarnye.
terpikir-2 nak cari balik nak ruang kosong untuk mr RIGHT yang da lama kosong tu.. huhu ..memang gatal minah nie ..tapi just terpikir-2 je :) dan aku taknak mencari cinta tapi biar lah dia datang sendiri ..
ohh.?kalau cinta yang datang tu orang tua ganyut..?macam mane.?oMG..?! 
lari la weyh.!haha..life just in one time..not 2 or 3 okay..so bab teman hidup nie kena la jugak pilih-2..kah-3..
mengarut jerpkerje kau giler.!

bekas mr RIGHT aku dulu ,,si encik AM a.k.a Farami gedik tu da plan nak bertunang da ..
alhamdulillah :) makin matang si orang tua gedik tu :) em..?GADIS BERTUAH.?entah sape la kan.?yang penting janagn dengan budak yang pernah maki aku dulu da lah ..

em..?sedih.?tersentak +terkejut jugak la time dia bagitahu plan dia tu..tapi aku doakan yang terbaik..aku da kenal hati budi dia da lama ..:)so aku  tahu dia mampu jadi lelaki orang yang bertanggungjawab :)so dengan rela hati nya aku melepaskan seorang kawan baik aku pergi meneruskan hidup dia .. <3 kalau jadi lah kau bertunang kan ..kah-3


says:memang giler jiwang bile kau telepon just untuk nyanyi lagu kau Kesayanganku tu dekat aku ,, walaupun sebenarnya nak test suara untuk nyanyi dekat mrs RIGHt kau kan.?
haha :)rasa macam nak bercinta balik dengan kau la bile tengok kau romantik macam nie :) opsss.
okay..insyaallah..jodoh da ditentukan ALLAH :)doakan je la mana yang terbaik okay ,guys.!




anyway ..please PRAY FOR GAZA and try to destroy zioniss giler okay.! 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING