tak habis-2 pasal 'cinta'
Wednesday 3 October 2012 . 0 word(s) .
hye ...ASSALAMUALAIKUM..(for muslim )hehe..aku nak habiskan masa untuk melalut ni..
bosan still masih lagi bertandang di dalam diri dan dia masih tidak mahu pergi dari dalam jiwa ini :P
cheeewaaahhh.! ayat AWIE dalam SEMBILU,bang.!haha.

apa lah kerja aku nikan..post benda yang bukan-2..mungkin ada masalah jiwa sikit kot.. :P
opsss..tapi bukan sakit jiwa lah.!

okay ,,now aku nak cakap pasal post cinta,,cakap pasal cinta,,pasal sayang,rindu,kasih dan sayang..
hehe..apa hal la pulak minah ni kan.?tak da apa pun la weyh.tinggal aku terasa bosan dan penat bila nak pikir pasal hal yang melibatkan hati dan perasaan..
buat masa ni biar la hati nie kosong tanpa ada kata-2 yang penuh bunga plus-2 penipuan jerp yang lebih tu kan..
bukan kerana serik tapi lebih untuk berhati-2 di masa hadapan..mungkin hati aku sedang sakit akibat dari perbuatan seseorang yang sangat rapat ..namun itu bukan satu alasan sebenarnya untuk aku menulis benda alah yang mengabung-2 nie untuk malam nie..haha

apa benda lah kan.!tapi itu lah sebenarnya..kadang kala hati yang terluka ni yang menyebabkan kita jadi tekad untuk berbuat sesuatu untuk mengubatinya.. :)
walaupun pedih pada awalnya,,ta[i pada akhir katanya ,,mesti akan mendapat kemanisan dari dugaan yang kiat dapat kan.?

ohhh.!indah nya ISLAM..indahnya nikmat.!

la tahzan.ALLLAH akan menggantikan yang lebih baik ;) insyaallah,allahu akbar :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING