ai.?tak sekolah rupenye.?
Wednesday 5 September 2012 . 2 word(s) .
hye.hari syok aku memonteng beramai-ramai dengan kawan-2 aku,,walaupun tak komplot..at last dapat cerite ramai jugak yang tak datang..kih-3..
lagi da nak exam besar lagi aku memonteng..memang terbaik lah kan..?
em,,aku just ambik kesempatan atas kesulitan je..da macam-2 problem yang datang mengganggu hidup sejak 2 menjak nie kan..so aku pun cari la cuti peristiwa untuk menenangkan jiwa:)

sejarah oh sejarah.!business oh business.!

busy nak ngadap dua subjek nie jerp lagi untuk trial aku.! rase macam tak sempat jerp.tapi still usaha dan terus berusaha.:) chaiyouk jurai.! jangan turun pointer lagi.!
ayam punya tulisan pun lebih bagus kalau dia boleh menulis lah kan.?

bubbye:)salam tengahari :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING