bahana baskin robbins.!
Thursday 9 August 2012 . 0 word(s) .
hye,hye :)happy dalam duka aku hari nie:)semalam da sedap makan baskin robbins free..
hari nie terus aku hilang suara:)kah-3..
baskin robbins..?kenapa pulak dengan benda tu ek..?tak ada apa pun kot sebenarnya..
disebabkan kemenangan Lee Chong Wei pingat perak dalam olimpik hari ahad hari tu,
Media Prima + Baskin Robbins bekerjasama untuk memFREE kan aiskrim baskin robbins tuh semua untuk seluruh rakyat Malaysia:)
untungkan duduk di negara Malaysia yang aman nie..?reti-reti la sikit bersyukur diri tu.!jangan asyik tahu kutuk jerp.!kih.kih.kih..emosi pulak. :P
so demi Baskin robbins yang mahal nie ,semalam sanggup kot turun town semata-mata nak dapatkan yang FREE...lepas je berbuka terus la pergi Mahkota Parade..sekali masuk ,.?amik kau.!barisan da sampai belakang..!penuh dengan cina jerp pulak tu.!memang hawau.!kah.kah,kah.!
so tak nak la macam orang bodoh ,aku pergi la round-2 dulu tengok barang nak raya,,sampai 8:3o tak habis lagi..terpaksa la jugak beratur :)baik tak baik le..beratur pukul 8:3o dapat aiskrim 9:3o..
memang MENYIRAP kan..?anyway..!aku nak kata something.!
AISKRIM FREE MEMANG SEDAP.!sampai aku hilang suara pada hari nie.:(

p/s:hilang suara sebab melalak dekat karaoke kot.!ape dah.!

berBASKIN ROBBINS with Wanie demok.! :p

demi barang FREE..semua terpengaruh nak turun MP.!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING