aku suka dia
Monday 27 August 2012 . 0 word(s) .
hai-3..dah pukul 3 pagi kot.?tapi aku tak tido lagi:)hehe bukan sebab ape..just bangun awal sikit untuk cover study ape yang aku tak sempat for my PENGAJIAN AM paper.:)
esok aku start PERCUBAAN taw:)so korang-2 yang terbace post aku nie doakan percubaan STPM aku dapat luck okay.!haha..insyaallah la aku boleh walaupun study aku sedikit terabai disebabkan raya nie.!
dah alang-2 bangun awal study nie aku terpikir nak update blog aku yang bersarang spider tak berape nak man nie kan:)kah-3..lawak ke.?tak ea.?so aku ketawa la sorang-2 :)

tak dijangka.?
mmm.?apa je aku nak tulis nie:)25 august hari tu..?hari bersejarah ke.?bukan lah.!haha..just hari kau 'si senget' telah mengaku ape perasaan kau pada aku..haha..gile poyo kan.?dari dulu kau maen-2 dengan aku..last-2 kau ngaku juga yang kata-2 kau dari dulu yang 'KAU SUKA AKU'tu betul :)
disebabkan.?
kau dan aku memang suka memainkan perasaan orang:)so sampai ape yang betol pun da tak boleh nak caye dah:)haha..kelakar bile ingat berape kali kau cakap kau suka aku ..AT LAST mesej kau kata yang kau maen-2 je :) rabak muka aku kalau percaya kata-2 kau beb..haha..tapi yang sebenarnya tu yang kau nak cakap kan tapi sebab nak cover malu kalau aku tak terima kau ,,straight kau kata 'aku maen-2 je '..hehe

AT LAST
dan sekarang aku dah tahu apa yang sebenarnya:)dan kau decide simpan rasa suka dan sayang dan teruskan cinta platonik kau dan aku disebabkan aku pernah KECEWA kan kau dulu :( haha..

apa-apa je la 'senget':) yang penting kau happy dengan life kau dan jadilah 'senget' aku yang tak diiktiraf:)dan patot jugak aku say THANK dekat kau 'senget' ..sebab .?dari start aku rapat dengan kau ..aku rasa kau sentiasa ada bila aku perlu sangat-2 kawan:)

goodLUCK STPM TRIAL ,ju-raizah:) pray too for 'my sweeties' okay with her studies :) ASSALAMUALAIKUM,cinta.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING