wanita tanpa lelaki
Sunday 22 July 2012 . 0 word(s) .
pada malam puasa yang kedua nie tergerak hati untuk aku buat entry baru.
dah lama juga aku da tak sentuh blog ni..okay-2.aku nak cakap apa ek awal-2 tadi.?
oooh!wanita tanpa lelaki kan.?okay aku start apa yang aku nak kongsi nie.

apa pendapat korang kalau someone girl tu kata dia boleh hidup tanpa lelaki.?
lebih-lebih lagi bagi remaja la..pada aku..?em..em..em.(berfikir sejenak)hehe..

mungkin tak boleh kot..banyak dah bukti yang berlaku depan mata aku ni hah..
kawan-kawan aku sendiri pun macam tu..kebanyakkan nya la..ada juga yang masih mampu 
bertahan.:)yang tu kira okay la..tergolong dalam group aku..:)iman masih kuat untuk
katakan TIDAK PADA 'COUPLE'.

bukti yang tak logik aku bagi okay.
sedangkan WOMEN ada MEN ,
sedangkan FEMALE ada MALE,
sedangkan dalam SHE ada HE.
inikan hidup realiti seorang PEREMPUAN mesti ada kehadiran LELAKI punya lah.!

yang penting untuk muslim,sentiasa la berdoa agar jodoh yang ditentukan dari dalam rahim lagi tu
adalah yang terbaik untuk diri sendiri :)



aku ingin mencintai nya dengan sederhana <3 -H.A.C.K.S



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING