kenapa dia
Monday 30 July 2012 . 0 word(s) .
Assalamualaikum..dan salam ramadhan untuk semua muslim:)kejap je kan da masuk 1o ramadhan :'(
why pulak nak sedih-2 ni.?em,,tak lama lagi habis la bulan ramadhan..masa berjalan sangat pantas pada masa akhir zaman ni kan.?
anniversary yg tak patot di ingat:(
anyway,aku bukan nak cakap pasal ramadhan pun..setiap kali post mesti melibatkan dia.?who's.?
hanya aku yang tahu :(ni  post yang keberapa tah..aku pun tak tahu..hari ni buat post pasal dia sebab hari ni genap setahun aku dan dia clash.aku ingat tarikh ni bukan sengaja tapi aku memang tak boleh lupa..maaflah kalau 'kau'terbaca..tapi rasanya kau tak baca kot blog aku kott so aku berani la nak buat entry ni.
anjing dan kucing
baru-2 ni aku ada contact kau balik kan.?tapi still juga bergaduh.em.kita ni da macam takde kerja kot,,contact gaduh contact gaduh,,sebab tu aku tak nak la contact kau,,sebabnya.?aku tau kalau kita contact kita makin renggang bukan makin rapat..aku kalau boleh nak je jadi kawan rapat kau..aku da memang tak pikir da apa kemungkinan yang boleh jadi dalam hubungan kita :( kau dengan life kau..aku da memang dengan life aku..dan ternyata aku memang da berubah..sebab tu kau makin tak paham dngan diri aku..aku dapat rasa kan..


rahsia kamu dan kami

em,,ada satu benda yang aku cukup kelakar bila melibatkan kau dan member aku..apapun benda yang kau chat pasal aku dengan kawan-2 sure aku akan tahu,,walaupun la kau tak kasi bagitahu..KEADAAN TAKKAN SAMA MACAM DULU KAN.?tu yang kau cakap dekat kawan aku.?em..memang takkan sama..?


sedih akan still ada

maafkan ju,zan..last ju naik angin pasal cara zan nak support keputusan ju untuk tak bagitahu apa yang ju buat kan.?ju terkilan dengan cara zan ..menyokong tapi dalam keadaan memerli,,,sape-2 pun akan sedih la.kalau dapat cara sokongan macam tu;'( dan makin terkilan,kalau zan da anggap ju member zan,,tak perlu la delete post yang ju komen..nampak sangat zan da BENCI ju ..tak pe..ju terima semuanya..kegembiraan ju sekarang hanya FAKE semata-mata:( 


pengakhirannya.?

zan da gembira dengan makwe zan sekarang kan..?ju hanya mampu doakan kebahagiaan zan ;)dulu kan ju tak pernah nak gembira kan zan.selalu buat salah jerp dengan zan..ju terima semua tu..tengok kebahagiaan orang yang kita sayang tu lagi bagus dari menanam sifat dengki kan..?

YANG LALU BIARLAH BERLALU,ALLAH AKAN BERI YANG LEBIH BAIK 
airmata peneman masa meluahkan kata-2 ,teringat kenangan ,dan perasaan sakit hati ni :'(bila lah tiba masanya airmata ni akan berhenti menangis bila terkecik hati dengan kau.Assalamualaikum.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING