give me last chances
Tuesday 31 July 2012 . 0 word(s) .
selesai sudah puasa hari ke 11..da hari ke-11 tapi aku baru 5 hari je puasa..bukan saja ponteng okay,tapi dah ABC(kes Allah Bagi Cuti)so macam mana nak mengelak kan..?huhu..untung jadi perempuan ni.tapi untung juga la nak kena ganti puasa nanti :)dah tahu ponteng tu tahu-2 la ganti yup..:)sebab tu hutang kita dengan Allah S.W.T.


last chances for me
why..?em..nak cakap pasal STPM aku nieh hah..tahun nie tahun terakhir guna sistem terminal,so tak boleh nak repeat paper tahun depan kalau result down..payah kan..?tapi tu la dugaannya..papanya mahukannya jadi seorang askar..kih-3 tak masal nyanyi lagu hujan di sini.:)saje je nak riang ria kan hati..kepala pun da tak betul sebab demam nieh:( heyhh!wish me luck untuk STPM nie k..insyaallah kalau usaha,impian aku nak pergi U tahun depan tercapai:) amin..

trial da dekat 
uhu...yang paling penting sekarang nie..i must to survive and study for my own trial on 27 AUGUST nanti:)27 AUGUST okay.!lepas raya pula tu.!memang tak raya la aku tahun nie..:)sejarah time SPM berulang kembali.:)oleh sebab itu,aku ambil keputusan untuk stopkan FB dan blogging nie seketika:)aku suruh si senget  aku tu jaga kan FB aku untuk seketika:)boleh caya ke.?nanti aku merengek-2 pulak nak bukak fb..dush dash dush.!APTB.!

doakan aku berjaya.!amin.!IPTA 2o13.!must to get it.!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING