yang penting boleh
Sunday 10 June 2012 . 0 word(s) .
hye peeps..:)
penat gila 2-3 hari nie..bukan sebab apa..
penat dia start semalam je kot..sebab balik dari petaling jaya terus pergi rumah member aku 
tunang dekat muar..and then pergi hantar mak aku pegi rumah sedara aku kenduri..
dah tu kena pergi rumah wana untuk masukkan powerpoint kolokium group aku lagi..
sampai malam pulak kena bawa mak pergi hospital melawat sedara aku aksiden..
hurm,,:(penat gilllloooosss.:p
dan pagi  nie bangon tidor tengok semue orang takda dekat rumah.!
memang menyirapkan pegi hospital tak bagitahu aku..
da dengan aku pula yang masak kat rumah nie..
takpe la..(sape suruh hang bangun dah nak dekat matahari tegak nak mampuuuiiih)
hehe..:)
da nama pun da nak tengahari kan..?apa je yang mampu aku masak..
aku siap-siap pegi mandi semua terus pergi mini market...
dok pula ternampak ape gerangan masakan yang aku nak masak..
nak tahu aku masak ape hari nie..?
just rendang kupang,cendawan rebus air,dengan rojak mee..:)
ok la tu kan..?yang penting kenyang..:)
dan aku buat special menu untuk family aku masa minum petang kang..
aku buat kan BUBUR PULUT HITAM + DURIAN.:)
hiasan semata-mata :P

(yummy.!delicioussss)haha..!
lantak korang la nak makan ke tak..yang penting aku da masak,!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING