sorry..aku terambik kesah pasal kau.!
Wednesday 13 June 2012 . 0 word(s) .
hye readers...:)
aku sekarang nie tengah ada masalah dengan 'member'aku..
nak kate ex aku sebenarnya..
korang rasa patot ke aku rasa sakit hati if 
dia yang tengah ada makwe pastu mesej aku +memberi harapan untuk kembali macam dulu balik.
lepas tu die pergi chat dengan member baik aku untuk kenal-kenal..
 aku rasa patut kot aku marah kan dia...
supaya dia sedar yang dia tu sebenarnya dah ada komitmen wtih someone..
so buat apa korang nak gatal-gatal kenal pompuan lain kan..?

aku mungkin bukan ada pape dengan kau,,
dan mungkin sebab makwe kau yang sekarang tu perasaan macam robot..
tak kisah kau nak buat apa ..
tu yang membuatkan kau memang tak kesah kan..?
lantak kau la..kau dengan pendapat kau..
kau nak pengaruh pikiran member-member aku pun aku tak kisah la..

pelik kot,,ko nak pendapat semua budak dekat fb..
tapi ko tanya personal dekat semua member aku..
em,,

secara logiknya la..if kita da sayang seseorang tu,kita memang akan sakit hati
dan memang patut ada rasa macam tu bile tengok orang yang dia sayang uh
rapat dengan pompuan lain...lagi-lagi kalau nak kenal dengan member rapat kita sendiri..

tak pe la..kau dengan diri kau..

kbaii~




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING