maap.!aku memang HIPOKRIT
Monday 11 June 2012 . 1 word(s) .
apa nya HIPOKRIT ni ek..?
aku pun tak paham sebenarnya..uhu,.,
ek eleh minah nie,,diri sendiri pun HIPOK nak kata lagi tak paham ea..?
pergi la..!(ok,aku pergi M)
ok,,lex-lex sudah..aku just nak tahu betol ke aku nie seorang yang hipokrit..?

yup.!betol sangat-sangat .!aku sedar dan aku sengaje mewujudkan KE-HIPOKRIT-AN ni..
sebabnya..?aku just nak cover diri aku dari berasa sedih ,duka,lara,
aku tak nak member-member aku nampak mood aku yang tah apa-apa..
lebih baik happy kan..?tu yang bagus..


*aku akan happy depan kawan-kawan aku dekat sekolah
*aku takkan tunjukkan muka sedih aku depan diaorang(bukan tak pernah tapi jarang)

aku tahu diri aku macam mana...diri aku depan member tu la sebaliknya apa yang aku rasa..
di realiti,kegembiraan,senyuman satu mainan hidup..
perit sangat la nak cover semua nie ..

HIDUP mesti diteruskan..!
se HIPOKRIT aku ,aku try tak menyakit hati sesiapa..
aku tak try merampas sesiapa..
aku try membahagiakan diri apa ada nya..

#kalau aku diberi pilihan,aku mahu kehidupan aku yang dulu..
#kehidupan aku masa aku sebelum SPM..
#kehidupan yang penuh gelak tawa yang ikhlas..

tapi semua da hilang dek kerana KETERPAKSAAN HATI MENERIMA keadaan 
yang aku sendiri tak nak..!

hidup penuh dengan penyesalan,kekecewaan,

mana perginya BAHAGIA>>?

maapkan aku wahai diri...AKU TAK PERNAH ADIL UNTUK KAU KAN,DIRI,,?

ju-raizah,u must fight it.,!throw it HIPOCRITE from your life please.



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING