doakan aku berjaya.!
Monday 11 June 2012 . 1 word(s) .
hari nie menjalani hari persekolahan yang pertama selepas 2 minggu bercuti..
agak tension sebenarnya..sebab satu-2 paper exam midyear da dapat..
nampak sangat la pointer aku jatuh tergolek kali nie..:)
dengan tenang walaupun hati sedih aku menerima seadanya result pekse aku ..
hihi...redha..apa je aku mampu buat,,,benda da lepas nak ulang pun da tak boleh..
result tu aku jadikan azam untuk jadi lebih baik..
chaiyouk..!semoga berjaye dapat 3.5 cgpa dalam STPM kau ,JURAI..
amin...
dan sejak semalam juga..aku menekadkan diri aku untuk lupakan segalanya..
aku try untuk tak hambek port lagi pasal kau..
walaupun member aku tak galakkan diri aku supaya pakse lupakan kau..
wish me luck to forget you dear..i will survive now..



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING