dengar lah pendapat saya nie.!
Friday, 15 June 2012 . 0 word(s) .
hye dude and sis,,:)
selamat menjalani petang jumaat nie dengan berkatnya ok..
aku nak cakap something nie..pasal pendapat kita sendiri..
pernah ke korang terasa yang member-member macam tak hormat je dengan pendapat kita..
mustahil la tak pernah kan..kadang-kadang sampai kena bangkang mentah-mentah lagi..
peh ,,,time mesti sedih gila sebab sorang pun tak nak dengar cakap kita..
aha.!aku pernah kena kot..!memang perit dan menyirap je rasa..
dan aku jugak pernah buat member aku macam tu jugakk:)
pembalasan sebab korang buat aku rasa menyirap la kan..

saje je mention pasal pendapat nie..
pada aku pendapat setiap orang patut kita dengar dan jugak........
patut kita titik beratkan..tapi...
kalau kita cakap pasal makan,dia pulak masuk pasal mandi..
tu memang nak minta pelampang sorang satu ar,,sebab tak ada kena mengena,,
ehe..

pada aku..setiap orang ada pendapat dia sendiri bila bab-bab yang dia rasa dia patut bersuara..
em,,sebab apa ek..?ye la..logiknya la kan..?
mana ada orang tu pemikiran dia tu semua sama je dengan orang sekekliling dia..
mungkin ada tapi tu orang yang jenis langau tak bertempat jek la.!

peribahasa dulu pun ada kata 
rambut sama hitam ,hati lain-lain 
inikan pulak hati dan pandangan orang lain..so kita nie jadi member kena la prihatin ,,kalau tak nak dengar pun,buat-buat la dengar..kan..?(jaga hati kawan tu sikit,!)aha..

kalau betul-betul tak dengar ..?em cane ek..?korang pekakkan je la telinge..sebabnya..?

diam itu lebih baek dari berkata-kata.. 

P/s:bertaburan aku punya penggunaan bahasa melayu,,nie ke calon steady STPM 2012 ..? huhu..






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING