cinta terakhir by aiman
Tuesday 19 June 2012 . 0 word(s) .
hari selasa yang agak memenatkan bagi aku,,dan agak menyirap la jugak..
sebab aku kena siap kan denda untuk SUBJECT BUSINESS untuk 1o copy..
dan alhamdulillah la da siap,,:) (kerja cakar ayam memang cepat)ehe.~
ok,,sekarang nie aku just nak cakap pasal lagu CINTA TERAKHIR by AIMAN  tu..
dulu-dulu aku ada buat lagu tu sebagai lagu tema blog aku..(area tahun lepas la kot)
dok syok dengar lagu nie dalam youtube aku belek-belek la jugak komen bawah tu..
dan aku rasa tertarik gile dengan komen one girl nie...mungkin dia da clash dengan dengan balak dia..
tu yang dia tulis komen macam tu..lagu cinta terakhir nie nak kata pada aku sangat bermakna la jugak..
sebab tu aku mention pasal benda ni..
dan aku dapat rasakan jugak..lagu nie bererti pada budak yang nama sue tu..
komen yang dia taip 

suka dgr lagu nie sbb satu antara seribu tiada yang dapat dibandingkan dgn si dia..putus cinta memang xdpt dinafikan ia amat menyedihkan tapi sue salu ingat perpisahan itu ditentukan oleh jarak dan masa..sue anggp sume kesedihan tu seperti hujan walau lebat atau renyai,,pasti akan reda jua..sue hargai setiap pengorbnn awk pd sue..walaupn sekian lme kita terpisah..:'(..i still need u..sue xpnh lupa pesan awk pada sy..thnks ..lagu nie adalah lagu kita..sue xkn lupakan sume tu
by SOFEA SUEFIENA

apa-apa pun mendatangkan mood sedih dan kenangan pada aku :)
takpe la..benda yang lepas aku memang da try taknak ingat..
tapi mustahil la bole lupa terus kan :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING