cerita baru
Friday 8 June 2012 . 0 word(s) .
agak-agak lame jugak tak tengok blog nie..
baru-baru ni ada jugak buat post tapi rasanya dekat blog yang private tu kot..
blog ni bagai ditinggalkan la pulak..
hari nie dah 8 JUN..aku akan ambil TEST MUET awal bulan JULAI nanti..
rasanya memang aku belum bersedia..
dengan result midyear aku yang bakal dijangka jatuh 4-5 anak tangga kan.?
sedih sangat..:( tapi da tu je usaha aku kan..?tu je la hasilnya jugak..:))
redha je la..aku ade..?kau ade ..?
tak de kan..?so diam.!aha..!
aku tak tahu nak aktif ke tak blog nie..masa aku macam terhad jerp..
tapi..aku cari masa untuk bukak balik kau ,blogku!.:)
ehe..!melalut.!k.anyway aku dah tak pakai blogskin lagi..
payah pulak aku rasa pakai blogskin tu..
so sekarang nie aku just pakai template jerp..;)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING