cerita antara kau dan aku
Friday 8 June 2012 . 0 word(s) .
dah berapa bulan tak berhubung,kitaorang contact balik 1 JUN hari tu..
walaupun hati aku sebak tapi aku still layan dia..
memang itu yang aku harap kan dari saat kiteorang putus dulu..
aku nak kitaorang still jadi kawan walaupun dah perang besar..;)
dan itu berpunca dari aku ..maybe la.atau sememangnya datang dari salah aku..
bukan niat aku nak sebarkan semua benda pasal dia..
tapi aku just nak luahkan apa yang aku rasa dalam hati..
aku tak paham kenape dia nak risau,dia nak marah,dia sedih bile aku cakap pasal kedudukan 
someone yang istimewa dalam hati aku..
aku tak boleh bace hati awak, mizan..so saya tak tahu apa kebenarannya..
namun awak buat hati saya  memberontak nak dapatkan awak balik..
walaupun saya tak buat pun ape yang hati saya nak..
disaat terbuka kisah kitaorang dulu,saat tu la apa yang aku rasa dulu , telah terluah..
aku akan simpan mesej kau selagi mampu mizan..bukan sebabgai bukti tapi sebangai kenangan..

AKU STILL SAYANG KAU LAH..!
sayang sangat-sangat.!
tabahkan hati menerima seadanya JURAI.!(he is not yours.!)

masa keluar sama-sama hari tu..aku just sembunyi kan rasa sedih aku dari pandangan dia dan member-member aku..:(
tapi dalam hati aku rasa cam kena toreh jep.!
takpe..aku akan anggap dia macam member..:)
aku kan kuat.!must be MEMBER ok.!not LOVER wahai si PELUPA.!

gambar kenangan aku dengan dia setelah berbaik seketika.:)
(mungkin lepas nie renggang balik)
tengok bawah.!
|
v






kita same tinggi la awak.!aha..(perli)


sorry to say..
saya memang akan sayang awak sampai la saya jumpa orang yang boleh 
gantikan awak dalam hati saya..:))


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING