aku pun nak tunang jugak!
Saturday 9 June 2012 . 0 word(s) .

hei-hei..jumpa lagi kat blog nie..:)
nie lah penyebabnya yang aku malas nak buka blog..
sekali da buka.esok punya esok aku akan buka juga..!
ehe..sekarang nie aku tengah mood berfikir..nak pikir apa ek..?
aku tengah pikir,,?BEST KE TUNANG OR KAHWIN AWAL nie..?
aku tengok member-member aku yang rapat ada yang dah bertunang da..
ada kawan aku punya member pun da siap kahwin da pun..
wah-wah..!macam tak menyabar jerp dieorang nie..?
KALAU MACAM TU AKU PUN NAK LAH.!BOLEH TAK..?HIHI..:p
(calon pun takde ,teringin nak tunang kau yerp.?gatai nooo.!)

haha..mungkin tidak pada aku untuk berkahwin awal..;)
sebab aku akan pastikan kewangan dan kehidupan aku stabil dulu..
nak tahu sebab apa.?kot-kot laki aku nanti tak bertanggungjawab ke apa ke..?
kan aku dah ada jaminan kehidupan :)

hihi..tapi untuk aku..kalau ada orang nak melamar aku..
dia mesti ada 2 benda yang wajib ada masa melamar aku tu..

first..?
dia mesti SEPASANG CINCIN yang terukir siap NAMA PENUH aku dan dia..
second..?apa ek..?
emmmm,,,aku nakkkkkkk...?
dia bawak SEJAMBAK COKLAT 'DAIM'..yang mesti ada 108 biji coklat dalam 1 jambak.:)
coklat ok bukan BUNGA!
so sweet moment..:)dan aku tak dapat bayangkan..:))
(so..)
(
kepada 'awak' yang bakal menghiasi hari-hari masa depan saya ingat taw apa yang saya nak time 'awak ' PROPOSE saya)

hihi...sebab apa coklat DAIM..?
sebab tu antara favourite chocolate aku yang nak kata sedap..:)
and coklat tuh bukan ada dekat melaka..?
selalunya orang yang pergi PULAU LANGKAWi je yang boleh beli..:)
(memang cerewet minah ni kan..?)

ok.!ingat tu MY FUTURE FIANCE..!2 benda penting sebelum nak propose saya.!
takda 2 ni,LAMARAN DITOLAK.!ahaha..belo-belo je kan..?
kbaiiii~





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING