ombak rindu ke 2 yang spoilt mood
Friday 23 December 2011 . 0 word(s) .

ombak rindu ke 2..?aii..lain macam jerp kan ..
opss tapi korang jangan ingat movie ombak rindu tu ada 
bahagian 2 pulaq yerp..nope..nope..nonsence..!

rabu lepas aku hang out berdua dengan besta bestie aku..
dah macam kamus BESTA pulaq aku panggil dia..haha
hang out teman dia pergi tengok ONG BAK RINDU..
>>>eh..OMBAK RINDU la.. :)
aku follow tengok untuk kali yang ke 2..dah kata pun pergi teman kan.
aku follow jerp la..movie yang dia tengok..
lagipun harga tiket just 6 inggit jerp..murah..murah..


hasrat aku nak tengok sampai habis tapi..
di tiga suku jalan,,aku terasa bengang gila la..
akibat tak pergi toilet awal-awal sebelum movie ..
dan disebabkan fungsi PUNDI KENCING yang tak efektif 
petang tu..!haha..bukan tak efektif tapi dok lanyak minum coke plus berbual
sebelum movie start ..ambil lah balasannya.!
macam S**L juga la..gila punya tahan dalam panggung..akhirnya..
aku terpaksa keluar..dan bergegas ke MRS.TOI(toilet hehe..)
sebab nak lunaskan hajat ..damn !
haha..bengang tak memasal sedangkan salah sendiri kan..
lepas nie ,ingat moment tu untuk good lesson aku..haha

by the way..OMBAK RINDU is HOT..5 star babes !
lagi HOT kalu pergi dengan BF sendri la.!ROMANTIk wouk !





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING