married gay
Saturday, 17 December 2011 . 0 word(s) .

baru-baru ni ada berita pasal ARIFF ALFIAN..
kenal tak dengan mamat nie?
nak kenal ..?dia nie HOT tau !

tengok nie !
yang pakai setanjak tu lah dia !

muka boleh tahan kan?em..!tapi ..?
nafsunya ke arah lelaki..HOLLA !menakutkan.!
dunia hampir kiamat . :(

dia HOT??sebab dia dikatakan hilang .!
dan..?tup..tup..dah keluar cerita dia kahwin dengan lelaki..
KLIK HOT news nie okie..
kesian mak dia nie..penat mengusung dia dalam rahim selama 9 bulan..
tapi ..balasannya tak setimpal dengan pengorbanan mak dia kan?
si ARIFF ALFIAN nie pun tak pikir ke?kalau dia kahwin pun..
apa yang dia dapat?kepuasan?
eeeeuuuwww!
(apalah yang dia dapat kalau membuat hubungan dengan lelaki )

apa-apa pun ..kritik demi kritik didengari..
namun semua itu dah terlambat.
sebagai masyakat sekeliling..kita cegah apa yang perlu..
doakan la orang yang dah terpesong akidah dia nie..
kembali ke jalan yang betul-betul diredhai..aminnn...
PEACE :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING