macam mana nie(?)
Saturday 3 December 2011 . 0 word(s) .

aku suka kau lah (!)
tapi aku tak tahu nak cakap camne (!)
aaaiiisssshh(!)
kau da ajak couple kot (..)tapi aku lepaskan peluang (!)
damn (!)der (!)aku nak kau lah(!)
apa pasal hati aku sakit gila even tak contact kau sehari kan(!)
kita bukan ada pape pun(..)
tapi aku rasa kita nie ad hubungan yang kita tak letak atas landasan pun.(!)
em(!)nak ngaku ke buat bodoh sampai bile(2)..
makin lama makin sakit hati siot (..)

aku memang da lama suka kau (!)
dari time aku kat kem PLKN lagi (!)
asal aku asyik lepaskan peluang tuk couple dengan kau (!)

damn (!)aku da macam perempuan terdesak (!)
takpe (!)aku just lepaskan perasaan(!)
dan aku tak ganggu hak orang lain okie(!)
aku cari budak bujang cam kau jugak (!)

yang penting aku nak KAU jugak ABANG ANGKAT (!)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING