FALL IN LOVE AGAIN !
Friday, 23 December 2011 . 0 word(s) .

sekarang nie hati mula berbunga-bunga kembali !
apa pasal pula la kan dengan minah nie?
haha..!
saya dah jatuh cinta lagi !muaahhhx !
apa orang tua-tua dulu kata yerp..?
dari mata turun ke hati yerp tak..?
tapi cinta aku dan 'kau' dari FB turun ke hati !
haha..
hampir setahun lebih mengenali diri kau yang sangat poyo dan sempoi.!
akhirnya..termeterai sudah ikatan yang aku tak sangka-sangka..
lebih selesa berteman..tak sangka..kau nak jadi lebih dari seorang member..
setiap gurauan kau ketika minta couple dengan aku dulu tu pun...
rupa-rupanya bukan sekadar gurauan ..
sorie lah dear..aku just ingat kau hanya nak mengusik..


kata-kata rindu semua tu,aku just anggap mainan semata-mata ..
sekarang nie hubungan kita sudah bertukar..dari teman mesra rakyat..kepada dotdotdot..
haha..
alangkah indah ketika bercinta.. hahaha..jiwang karat dah sampai tahap gaban !
dush !
sayang gila la dekat kau.!ABANG ! :)

kes cinta ROCK KAPAK +SELAMBA BADAK !
nak sweet cam gula kapas jugak la !!




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING