addict with XPERIA mini pro!
Saturday 3 December 2011 . 0 word(s) .
hye alls..
baru(2) hati aku tergerak mahu cari(2) nfon baru :)
and then aku jumpe la A FEW TYPE PHONE yang menarik minat aku..
hoho...nak tahu apa??
aku minat XPERIA MINI PRO la beb..
plan(2) awal tahun baru beli..
sekarang da nak masuk tahun baru kan(?)
so abeskan duit tuk sekolah dulu ,okie (..)
tapi antara XPERIA MINI PRO (,)XPERIA X8 dengan 
SAMSUNG GALAXY Y mana bagus ek(?)
harga hampir same wouk (!)
tak pe(2)..tunggu suit ASB kuar yerp sayang(!)
time tu semua boleh pikir (..)
xperia x8 wouk(!)


ke(?)xperia mini pro nie?hoho :)

rasenya samsung nie boleh tolak tepi kot(?)
haha :P

saya stay mahu kan xperia mini pro tu (!)okie(!)
muktamad (!)walaupun da lame dalam pasaran. :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING