kenape aku rasa kau semakin jahat (?)
Thursday 3 November 2011 . 0 word(s) .
apa yang aku nak cakap nie ek (..)
aku penat sangat (2) - (3) hari nie der (..)
sebab ada MAJLIS PERTEN(..)
hari niey dengan jayanya majlis tu (!)
walaupun mula(2) budak(2) UPPER 6 buat muka (!)
okie FINE (!) saya tak kesah pon larh (!)
haha (!)last(2) ENJOY wok (!) dieorang rupanya GILA KAROK (!)
em(,)lari topik sudah (!)haha(!)
saje jerp mahu cakap pasal SOMEONE yang aku pernah sayang (..)
pernah okie(!)da tak sayang da sekarang(!)bila tengok PERANGAI dia (!)
aku BENCI gila larh (!) tengok kau (!) 
cuba larh jangan permainkan perasaan perempuan (!)
apa JANJi kau dekat aku weyh (!)
ternyata larh KRISIS kita time couple tu betul kan (?)
em(,)sah kau nie memang senang tukar(2) perempuan (!)
SHIT(!)geram pula siak (!)
fine larh (!) aku da tak mahu hadap kau dah (!)
yang penting aku sure lah (!)
kau tak kan STAY dengan makwe baru kau yang CUTE MIUT tu (!)
haha(!) walaupun ayat aku macam JELES (!)
tapi hakikatnya (..) so pleaseeeeee(..)sangat(2) tak heran (!)
okie (!) cukup(2) cakap pasal kau yang tak berfaedah tu kan(!)
aku kesian tengok adik angkat kau A.K.A ex GF kau terbaru (!)
kau permainkan perasaan dia (!)

p/s :aku hope kau berubah jadi orang yang lebih SETIA beb(!)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING