berhubung kembali
Saturday 12 November 2011 . 0 word(s) .
em(!)kesibukan aku menguruskan jamuan dah selesai (..)
jamuan pengawas 2010/2011 agak meriah (!)
sungguh bersyukur tetapi sangat mendukacitakan(!)
kebanyakan makanan jamuan mempunyai lebihan yang banyak (!)
budaya membazir (!)patut dielakkan lorh (!)hehe(..)
em (,) tapi tu bukan topik yang aku nak bagitahu pun (..)
aku just nak mention pasal someone and someone (!)
so ada 2 orang someone yang aku nak cakap(..)
em(..)abang angkat aku da contact aku balik :)
haha(..)seminggu sekali jerp boleh contact dia(..) :(
dia busy untuk exam dia (..)so(..)macam biasa aku tak da la nak kacau dia(..)
tapi kesian juga dekat dia(..)bila dia contact aku (..)aku really(2)tengah busy(..)
tak boleh layan dia :( sure dia akan tunjukkan mood sedih dia bila aku text dia (..)
haha(..)perangai yang cute bagi aku (!)suke aku tengok dia camtu (!) :)
hurm(..) dan someone lagi ialah ex aku (..)semalam terasa nak contact dia(..)
tapi ada yang menghalang(..)tapi tak sangka dia text-ing aku(..) 
da larh pukul 1 pagi (..)kau bernasib baik sebab aku belom tidur dear(..)
tapi sorry la(..)aku just contact atas name kawan (,)
tak lebih (..) aku ta nak nampak terhegeh(2) (,)aku tahu kau da ade awek(!)
so (,)aku tahu batas aku dengan kau la (..)
dan aku tak nak adik angkat kau a.k.a ex kau ingat aku nak rapat(2) 
dengan kau balik kan(..)
aku mungkin akan keep in touch dengan kau (..)
insyaallah if aku tak busy la(..)  :)
sorry to ADIK ANGKAT kau (..)aku tercontact kau jerp kan(?)
bukan sengaje :)okie fine (..)heppy ALWAYS DUDE (!)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING