aku malas mahu tengok blog cap ayam 'tu' lagi (!)
Saturday 5 November 2011 . 0 word(s) .
em(..)hari ni hari yang agak sibuk buat aku (..)
esok raya katakan (..)SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA okie (..)
malas nak update blog hari nie(..)
ehehe(!) tapi sebab ada something tu yang aku update juga(..)
(1) -(2) hari nie aku ada la jenguk satu blog nie (!)
blog nie blog aku da pernah jenguk(,)bace each of post lagi (!)
apa yang aku nak mention (!)
aku teringat post minah blog tu pasal blog cap ayam niy(!)
minah blog tu kate die blogwalking tengok(2) blog budak(2) area merlimau(..)
tak boleh blah (..)dia kata dia kata ada blog yang cam blog cap ayam (!)
bagus sangat ke blog kau tu (?) dear (!)
blog kau tu pun blog cap ayam larh weyh (!)
bajet bagus (!)better kau buang jerp blog kau tu (!) 
tak ada faedah pon kau buat blog (!)
buat orang sakit hati sebab cerita pasal blind lover kau tu (!)
hei (!)
JANGAN LARH SUKA MERENDAH-RENDAH KAN ORANG LAIN(..)
KADANG-KADANG KITA TAK PERASAN KEKURANGAN KITA(..)
kita tak boleh pikir terlampau bagus (..)
tu yang menyebabkan orang membenci kita  :)
 
adalah lebih baik jika kita HORMAT orang lain(,)
stay MERENDAH DIRI(,)walaupun kita nie KAYA @apa pon(..)
itu yang membuat orang lain sukakan kita :)
seyesly (,)aku suka orang yang merendah diri(..)
orang yang tak bandingkan pape pon pasal diri dia dengan 
someone else(..)






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING