aku kembali membuat entry (latest exam)
Saturday 5 November 2011 . 0 word(s) .
ASSALAMUALAIKUM (!)
da lama gila tak buat entry untuk blog nie ..
really memang terlampau lame..
maybe da ada blog lagi satu kan?
aku macam da terbuang blog nie !
sorie dear blog..
aku akan fair kan BUDAX SELIPARJEPUN  dengan SWEETGARDISH
tu okie !
lagipun dua(2) da cute sikit !
sikit la ..
em !semantara tu..
life aku?
korang nak tau bace blog aku yang sweetgardish tu okie.!
aku baru jerp abes exam ,,da dapat pointer da pon !
stay wit 3 pointer above.!
ALHAMDULILLAH..
tahun depan aku perlu make sure kan..
aku tak turun lagi pointer..
cam orang gile nak stay kan pointer 3 above niey !
haha..okie..da terlampau lame aku online nie !
ASSALAMUALAIKUM



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING