tak nak cakap lebih pasal laki 'itu',oke~!
Tuesday 4 October 2011 . 0 word(s) .
haha..mood agak melayang-layang sejak balik sekolah tadi..
entah sebab apa tah ..!mood aku sekarang senang jerp melayang pergi..~!
SPOILT pula..!
balik-balik jerp makan dan rehat sambil ngadap FB sampai tertidur..=)
hee~tidur jerp tahu kau nie lah.!bangun-bangun da dekat pukul 6..
dah terlajak da ANAK DARA nie tidur,,,SORIE yerp mak..
tak dapat TOLONG mak this EVENING..~! =(
lepas bangun,basuh muka,,layan LALOK,,sakit kepala sebab baru bangun kan...
tertengok balik kat FB..ada mesej..ehh..sapa la pula kan..
and than...nie lah mesej yang aku dapat..
from:someone yang rasa bersalah dekat aku..hee~
geli jerp la hati ,,bila aku baca..aku rasa aku tak ada pun sound-sound..
aku pun tak suka gaduh pasal lelaki terutamanya..
lelaki bila-bila kita boleh dapat adik oi..
antara masa dan ketika jerp yang menentu bila..
aku taknak tumpukan pasal lelaki dah..
oke~




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING