suke suki aku curi pixca orang
Sunday, 16 October 2011 . 0 word(s) .
haha..tahu tak pasal apa yang aku nak tulis nie??
tak tahu ke??memang la sebab aku tak bagitahu lagi..
haha..
oke-oke,,dari aku meraban ,,better aku cerita oke..
tahu tak aku KIDNAP pixca abang angkat aku dari FB..
haha..melanggar UNDANG-UNDANG SIBER betul minah ni..
haha..
dah gila tahap gaban kot minah nie..
sampai gambar MAMAT uh pun kau tibai masuk dalam LAPPY..
kalau rapat pun jangan la curi-curi kan?
lantaklah..
yang penting aku ambil nak buat koleksi jerp oke..~!
nak aku masukkan tak gambar mamat tu??
haha..tak payah la..just for me oke.~!haha..
gedik betul kau minat senget,..haha..
gambar pengubat rindu...~!hee~
i likeeeeeeeeeeeee damn much la..





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING