seksa ingatkan SOMEONE
Monday, 3 October 2011 . 0 word(s) .
malam terasa macam terlampau panjang la pula..
tak tau la kenapa kan..hurm,,
jam nie la tak tahu kan..
masa berlalu macam tu jerp la..
aku rasa BORING yang amat ..
mungkin sebab aku tak ada nak contact sape-sape..
lagipun aku RINDU kan someone..
bukan sape-sape pun,,dia hanya la ABANG ANGKAT aku jer..
tetapi aku rasa rapat sangat dengan dia..
tak tahu kenapa dan bagaimana..
hubungan aku dengan dia hanya atas dasar 
ABANG ANGKAT &ADIK ANGKAT..
tetapi aku rasa macam teranggap dia lebih dari tu..
salah ke aku menganggap dia lebih dari abang..?
aku nak sangat contact dia ..tapi...
hurm,,aku takut mengganggu dia..
dia pun aku rasa macam taknak kacau aku,,
sebab aku kata aku taknak rapat dengan dia,,
b'coz ex dia dengan dia pernah gaduh sebab aku keluar dengan dia..
so aku malas nak rapat dengan dia..
arggghhh...tapi tersangat-sangat rindukan dia...
der,,,text la aku bila free oke..~!
aku da terbiasa contact kau la,,rasa KOSONG bila kau tak ada..

minta maaf der,,aku rasa aku da anggap kau lebih dari yang sepatutnya..:(





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING