rezeki datang betul-betul saat aku memerlukan
Monday 3 October 2011 . 0 word(s) .
kes hari ni bila aku pergi sekolah..
dengan hati berbelah bagi antara dapat ke tidak aku pergi 
JAMBOREE INTERNATIONAL TERENGGANU tu..
berbelah bagi ??apa sebab ek??sebab ABAH tak bagi duit lagi..
sedangkan EXPIRE DATE nak bayar hari nie tau..
mula-mula plan just nak minta cikgu PENGAKAP dulu kan duit..
tapi,,alhamdulillah...ada penyelamat aku pagi tadi..
thankz to IBRAHIM a.k.a BAIM...b'coz dia pinjamkan 100 ringgit ..
tak terjangka kot..thanz la der...sayang kau lebih yerp kawan.!
disebabkan kau..aku dapat juga pergi KEM TERENGGANU tu..

esok aku bayar balik oke~!

rezeki aku lebih kot hari nie..sebab time aku pergi rumah makcik LEHA...
aku ternampak duit betul-betul depan aku park motor..hee~
rezeki terpijak..walaupun tak banyak...10 ringgit jerp..
tapi bersyukur taw der..!(lepaskan duit topup dengan minyak motor wa beb)
sebelum aku gerak pergi rumah LEHA pun..tiba-tiba je mak aku bagi 50 ringgit..
tapi da ranap da duit tu...sebabnya aku beli SATAY untuk family aku,,
plus-plus ambil gambar PENGAKAP dengan topup ..hee~

p/s:jujur dan bersabar la kalau ada sesuatu yang korang nak tapi maybe tak dapat..
apabila kita bersabar,,yang esa akan membantu kita.. :)





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING