menyesalkah aku
Tuesday 4 October 2011 . 0 word(s) .
last entry sebelum aku tidur.. :)
(aku kalau da melekat dekat blog,asyik ada entry baru jerp)
hurmmm,,entry nie aku buat sebab aku teringat kes 6-7 bulan yang lepas..
hee~time dekat kem PLKN la kot..
entry nie berkisar pasal ABANG ANGKAT aku je..
PENTING SANGAT ke dia??
entah la..
tapi time kat kem tu la aku rapat gila dengan dia 
dan time tu juga la aku mulai renggang dengan dia.
kalau bukan disebabkan PERMINTAAN mizan untuk KEMBALI ke hubungan lama..
aku rasa aku memang tengah COUPLE lagi dengan abang angkat aku tu..
aku ingat,,aku boleh ambil keputusan untuk kembali kepada mizan..
sedangkan aku tengah couple dengan dia..
dan aku just mendiamkan diri tanpa kata apa-apa..
aku tak minta putus atau apa-apa pun..
aku da permainkan lelaki lagi time tu...hurm,,,
penerimaan 'RUJUK' atas desakan kawan-kwan aku juga..
kawan-kawan aku terpujuk dengan airmata yang mungkin palsu dari mizan..
dan diaorang beria-ria untuk meyakinkan aku untuk kembali..
time tu aku berbelah bagi untuk stay wit ABANG ANGKAT or MIZAN..
aku pilih mizan just only for my friend opinion oke..
dan terdesak.~!
lepas aku da CLASH dengan mizan...
rapat balik dengan abang angkat aku tu..aku rasa NYESAL sebab ...
aku pilih mizan dari  abang angkat aku...
hurm,,semua da terlepas ...
sekarang nie abang angkat aku just suke bermain kata-kata,,
permintaan couple belum terluah dari dia..
eee.macam aku nie mengharapkan dapat balik dekat abang tu kan??
(dalam hati,,memang aku harap dapat couple balik dengan dia)

nyesal nya aku...to :abang angkat ..............
kalau kau buka blog aku..sorie oke ...aku betul sukekan kau...~!
honest~!




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING