letak tempat lain,cari tempat lain
Wednesday, 19 October 2011 . 0 word(s) .
hei...pernah tak terjadi dekat korang,
korang letak barang tempat lain,korang cari tempat lain,,,
tak jumpa, korang menjajau cari,,sampai semua orang kena marah..
last-last terjumpa dekat tempat lain??
mesti ada kan??
kita bukan manusia PERFECT..
saja nak tulis entry pasal kelalaian sendiri..
tak semua benda kita ingat kan??
manusia mudah lupa...
huhu..alasan je semua tu..
aku tulis pun sebab ada kes hari,time aku nak mandi..
melilau-lilau aku cari towel rambut aku..
ingat letak kat ampai,tapi rupanya dalam bilik..

haha..macam-macam kan??
kelalaian kita boleh bawa padah oke..
so ...jangan selalu LALAI..~!





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING