betul ke tu perangai kau(?)
Saturday, 29 October 2011 . 0 word(s) .
apa benda yang buat kita rasa diri kita nie betul ek(?)
hurm,,,ikut hati aku la(.)
jangan kata apa yang kau rasa tu memang tentang diri engkau(.)

aku tak suka sangat-sangat bila terjumpa orang yang rasa 
tu larh diri dia yang sebenar(.)
paham tak apa yang aku nak mention nie(?)
mesti tak kan(?)hoho(.)
okie(.)okie(.)
macam ni larh..contoh jerp nie(.)
aku tak suka bila aku dengar ada budak cakap
'aku @saya tak suka orang kongkong aku@saya'
'saya rimas la(.)'
'if nak suruh saya berubah,orang tu boleh go away dari hidup aku @saya'
berlagak amat kan(?)last-last nanti aku dapat tahu(...)time kau couple(!)
bf kau suruh kau berubah gak(!)suruh kau itu ini(!)
kau pun cam orang bodoh ikut cakap BF kau kan(?)
sebagai tanda sayang la kata kan (!)
hoho(.)so sweet la kamu nie(!)

p/s:jangan la jadi hipokrit(.)okie(!)
benci jerp aku tengok (!)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING