ape ke hal pulaq dengan HEADER aku?
Friday 28 October 2011 . 0 word(s) .
 
aku sekarang nie tengah DEMAM lol..~(!)
benci sangat-sangat..sebab aku kalau da demam,,
berkait sekali dengan selsema + sakit tekak..
demam-demam pun aku boleh terluangkan masa untuk blog kan(?)
haha.biasa la tu..da nama pun budak demam..
tak reti duduk diam..lagi-lagi pula aku yang jenis hyperaktif sikit nie..
asyik cerita pasal demam pula..ish.(!)
aku sebenarnya nak cakap pasal header aku yang pelik  tu..
apa yang pelik ek??
tengok header aku da tukar nama la wei.~(!)
'AKU MEMANG BUDAK ANTI PINK '
CUTE X ?HAHA :P
sebelum nie aku just buat header SIMPLE DIMPLE jerp..
 yang mana okie(?) pada korang ek(?)
tak kisah la yang mana tapi korang tak pelik ke?
aku kata aku budak ANTI PINK..
tapi dalam blog aku nie..banyak jugak kot UNSUR_UNSUR PINK,,
haha..
bajet tak aku??
kuikuikui..
sememangnya  
jiwa aku tak kena dengan PINK..
tapi sebagai perempuan,,
tak boleh lepas dari warna pink l.o.l..(!)
 
p/s:apa yang kita tak suka tu la yang kita akan dapat.. (!)okie..(^o^)





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING