APA KE HAL NIE?
Wednesday 19 October 2011 . 0 word(s) .
geram la,,
tetiba je ek??guruh takde,hujan takde..
tetiba aku boleh geram,,,
aku geram tengok orang-orang kat kampung nie..
tadi time aku balik dari pasar malam,
aku lalu depan kedai runcit kampung aku...
kedai runcit uh jual 4D aw...nombor ekor la...senang cite..
ramai gila kot yang tengah tunggu result 4D keluar..
adesss..padehal,,time tu maghrib beb..
haila...kenapa la camni ek..
sembahyang maghrib korang taknak,,
mengadap no ekor yang tak berfaedah je kerja..
kalau orang0orang muda uh tak pe la..
nie orang yang da setengah abad umurnya..
BAGUS KALAU ORANG TUA GI MASJID ,PAKCIK2,,
umur da lanjut,,BERTAUBAT lagi baik la.~!
BERJUDI tu kan haram..

dah-dah~!
aku.tak.nak.jadi.ustazah
haha :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING