aku benci budak GEDIK
Friday 28 October 2011 . 0 word(s) .
 
apa pasal pula ler aku nie ek?
haha..kepala saya sudah tidak betul la. :)
takde nya tak betul..(!)
seyesly (s.e.r.i.o.u.s.l..y) apa yang aku mention kat tajuk tu memang betul..
A.K.U. M.E.M.A.N.G. T.A.K. S.U.K.A. B.U.D.A.K G.E.D.I.K
setiap orang ada ragam dia sendiri..
aku pun nak kata ada gediknya..
tapi tak melampau..

aku paling benci orang buat-buat gedik-gedik untuk tarik perhatian
(A.T.T.E.N.T.I.O.N)
aku dalam hati akan rasa nak sepok jerp minah yang sifat gedik terlampau nie..
so please(P.L.E.Z.Z)
 

  • jangan ngaku kau tu COMEL if ta COMEL(!)
    aku geli dengar(.)
    • if ada lelaki area aku,plezzz jangan meleset-leset dekat aku..~(!)
      aku rimas(!)
      • jangan EMO if ada orang sound sebab kau tu GEDIK nak MAMPOOOS(!)
        aku benci(!)

        senang cerita IF kau gedik 
        jangan dekat dengan aku la..
        lagi-lagi time aku MOOD DOWN(M.O.O.D.Y)
        free jerp kau dapat maki perasa kari hot & spicy..(!)
         
         
         
         



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING