mula MEMBEZAKAN TARAF U,POLI dgn BDAX PRA U..!
Saturday, 3 September 2011 . 0 word(s) .
HURMMMM,..
malam nie geram sikit...apa larh korang nie...
aku betul tak puas hati dengan BUDAK KELAS 5 OMEGA
BATCH 1993 SMK DANG ANUM...
budak-budak melayu je lah!!
orang nak buat REUNION balik time RAYA niey!!
cam gedik..membazir KREDIT jer DOL!!
(bukan kredit aku lah!kawan-kawan aku..hehe)
ajak pergi jalan...semua cam HAPE.!!
cuba lah bagi RESPOND +ve SIKIT...tak boleh ke?!!
kowang nak KEREK ape nya??!setakat belajar kat UiTM,,
kat POLI....
ala...
apa lar sangat u tu !!tak beza pun dengan taraf budak STPM lah...
NGADA-NGADA pula nak pergi naik KERETA lar,apa lah.!
suke hati lah korang nak naik apa pun,,
tapi yang penting JOIN der..
tu jerp!!
tak boleh blah tengok PERANGAI korang yang NONSENCE nie!!
suka hati korang larh..setakat belajar kat U ,POLI...
da mula LUPA budak-budak TIME FORM 4-5...no hal..
pape un tak boleh!!..grrr..!!!

SHARING BY(^_^)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING