PENAD GILAQ!~
Saturday, 20 August 2011 . 0 word(s) .
HEY!!ASSALAMUALAIKUM,,HEHE 
AMACAM??OKEY TAK HARI NIE??
MESTI OKEY KAN??


EMM...AKU PULAQ??
LAGI PENAT..BUKAN SEBAB APE UN..JUST ...
TURUN BANDAR MELAKA UNTUK CARI BAJU RAYA,,
AKU DENGAN DAX WANA,JUNIT,WANI,PYNAS...
PENAT SANGAT2..SEBAB AKU BARU JERQ BALIK NIE..
BARU JERQ PAS MANDI...RASA NAK BARING..TIDUR..
BANYAK GILA TEMPAT SHOPPING KITA ORANG JELAJAH..
MULA DARI PARKSON MELAKA MALL,
KE TESCO AREA MELAKA CENTRAL...
PAS TU GERAK PERGI MAHKOTA PARADE PULAQ..
TAPI MEMANG BERBALOI WALAUPUN PENAT KAN,,
AKU PLAN JUST NAK IKUT JE..SEBAB AKU DA BELI DA..
LAST-LAST AKU SEKALI PENAT...
TEMAN DAX JUNIT DENGAN CARI APA YANG DIA ORANG NAK..
N AKU PULAQ ...NAK TAHU BELI APE???
WEDGES 4 INCI PUNYA..HAHA :P
TAPI MEMANG LAWA BEB..(^_^)
(TAK SEDAR DA TINGGI KO NIE JURAI)
DAN SEKARANG ,,
AKU NAK REHAT KAN BADAN AKU YANG DA SAKIT2..
TAMBAH DENGAN SAKIT PEREMPUAN LAGI..
AKU NAK TIDUR JE RASE NIE..
TAPI SEBELUM TU ...
NAK SELESAI KAN KERJA USTAZ MARIDAN DULU K...
TAKUT NAK TANGGUH-TANGGUH...
K LARH ADIOS GO0D BYE,,N NITEZ TO ALL...!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING