hari ke7 puase
Sunday 7 August 2011 . 0 word(s) .
assalamualaikum...
baik pula kan??
haha...bulan puasa kan??
hari ini aku bangun dah nak dekat pukul 10...
(apa nak jadi dengan ANAK DARA seorang ni?)
bangun-bangun je aku STRAIGHT gi TOILET..
buat apa ek???huhu...MANDI le gile!!(ops..sorie!)
haha..dah la bangun ,MATAHARI da terpacak atas kepala..
SIAP je mandi,ada je BENDA yang aku kena buat...
MAK da SENARAIKAN kerja2..
aku tak kisah la..da aku je seorang anak yang tinggal kan..
dengan angin SEJUK sebab pagi tdi HUJAN ,,
aku keluar juga sebab nak ambil SURAT KHABAR..
perkara WAJIB setiap hari aku kena buat..huhu...
da pergi ambil surat khabar ..aku gerak pergi MERLIMAU pulaq..
em,,masa da nak tiba dekat area TRAFIC LIGHT depan BHP uh..
aku nampak ada excident..
hurm,,kesian aku tengok ORANG TUA..kena langgar dengan moto beb..
pakcik uh da la bawa basikal..kot2 baru balik dari pasar...
BARANG2 DIA SEMUA TERABUR,,aku tengok belakang kepala 
pakcik uh darah2 ..
ONDAWAY balik...aku tengok PAK POLISI sudah datang,,
alhamdulillah...HOPE pakcik uh oke! =)
p/s:sape2 yang bawak moto uh hati2 lar ckit,,hormati sikit orang yg gune jalan raya nie..
(nasihat untuk aku jugak...heheh:p)

lepas tu balik umah...aku just mengadap laptop ni je la...
tetiba je rasa nak EDIT2 balik BLOG aku nie...
da lama juga tak UPDATE..
banyak sangat masalah datang ..=( sampai blog DITAINGGALKAN..
(to blog,,sekarang aku just ada kau untuk lepaskan maalah aku)
THANK A LOT!!MUAAAHHHH...
hadap punya hadap...rupanya da pukul 5 dude...
MAK sudah bising-bising...
"DIK ,BILA NAK PERGI BAZAR??"
dalam hati,,pehh...rasa nak marah je...
tapi aku GERAK gi bazar...
KELUAR rumah MENGHAPPYKAN hidup aku gak..!

tetiba jumpa SOMEONE....
haha...dia bagi aku BUBUR LAMBOK!=)
sayang DIA lebih la..tau2 je aku memang nak..
so JIMAT DUIT nak gi bazar...

dan aku pergi bazar dan beli le pape yang mak da ORDER..
huhu...
balik lambat pula tu...da nak dekat BERBUKA ,,(kaki baru cecah rumah)
mak da MERUNGUT-RUNGUT...

merungut-rungut un aku masuk rumah dan siap2kan diri ..
mandi dan hidang makanan...

LASTLY....TIME BERBUKA!!!(yang ditunggu)

makan la...=p
MENTION:baca doa buka sebelum anda makan...
sape tak tahu tengok dekat bawak ni k ...sayang kowang muahhhh =)





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING