gaduh lagi aku dengan dia
Monday 8 August 2011 . 0 word(s) .
hei!!!
memang kita orang ni tak boleh baik gak nya kan...
MIZAN2...
apa kena dengan kita ni..
da CLASH un bergaduh lagi...

tak boleh ke baik2 je...

sori lar...
aku tahu aku yang tak boleh terima hakikat antara kita da tak ada hubungan ..
aku NGAKU...
aku akan NANGIS bila kau on9 ,,,
aku sakit hati bila kau sekarang da chat,komen dekat wall FB perempuan lain..
aku memang tak boleh nak buang PERASAAN TU...
bagi aku masa untuk LUPAKAN kau..
INSYAALLAH...aku boleh lakukan...
buat masa SEKARANG ,,,
CINCIN kau masih di jari aku...
jahat kan aku???
aku yang tinggal kan kau...
tapi aku yang tak boleh terima kenyataan ...
PEBENDE le kau ni ju!!

dax MIZAN chat dengan kau un,,
kau layan da macam musuh...
BERTAMBAH bengang dia pada KO  ada la..

to MIZAN(kalau baca post blog ni larh...)
maaf kan saya yerp...
saya memang sayang awak sangat2..tapi memang jodoh,,da buat kita macam nie..
takdir da tetap supaya saya LUKAKAN hati awak..
kalau awak tak MAAFKAN saya ,,,
tak apa...saya paham...

sorie k,,,saya takpernah padam gambar-gambar awak dan gambar-gambar kita...
dan juga jangan marah...sebab saya da masukkan dalam blog ni...

pixca :kenangan terakhir keluar bersame =(
                      


semua ada lagi pada saya...
saya x masukkan semua dalam blog...
hurm,,,awak semangat saya...
and now....saya da KEHILANGAN SEMANGAT saya,,=(
tak pe..AWAK AKAN JUMPA ORANG YANG SESUAI ,,
DAN ORANG YANG TAK DERA HATI AWAK,,=)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING