FAKTA SI LELAKI
Saturday, 13 August 2011 . 0 word(s) .

LELAKI???1 SUBJEK YANG COMPLICATED 
UNTUK SEORANG PEREMPUAN UNTUK 
MEMAHAMI MEREKA,,,

PELIK UN ADA,,,

TAPI ANTARA LELAKI DAN PEREMPUAN??
MANA SATU YANG COMPLICATED??

DUA-DUA SAMA JE...=) FAIR RIGHT?








ADA FAKTA PASAL LELAKI YANG AKU NAK MENTION KAN KALI NI...

TENGOK LA..ITU KALAU FAKTA NI BETUL...HEHEHE...:P

1.Lelaki tidak benar-benar memilih gadis yang cantik.
2.Mereka lebih suka gadis yang pembersih dan kemas.
3.Lelaki benci kekasih di'ngurat'  
4.Seorang lelaki boleh suka anda untuk seminit, dan kemudian melupakan anda.  
5.Ketika seorang lelaki berkatadia tidak memahami anda, itu hanya bermakna anda tidak berfikir seperti dia.
6."Awak buat apa tu? " atau " Awak dah makan? "adalah soalan biasa pertama seorang lelaki bertanya di telefon hanya untuk mengelakkan gagap.  
7.Mungkin lelaki mengurat sepanjang hari tapi sebelum mereka pergi tidur, mereka selalu berfikir tentang gadis yang benar-benar mereka sayang.  
8.Ketika seorang lelaki benar-benar menyukai anda, dia akan mengabaikan semua perangai buruk anda.  
9.Lelaki cair bila melihat senyuman gadis.  
10.Lelaki akan melakukan apa saja hanya untuk mendapatkan perhatian gadis itu.  
11.Lelaki benci kalau anda berbicara tentang bekas teman lelaki anda.
12.Apabila lelaki berhasrat ingin bertemu orang tua anda. Biarkan mereka. ... Jangan harap.. 
13.Lelaki juga boleh menangis! 
14.Jangan mengapi-ngapikan seorang lelaki. Percayalah. Dia akan mengamuk walaupun dia nerd sekalipun. 
15.Lelaki tidak dibuai oleh mimpi dan terlalu mengharap. 
16.Lelaki biasanya berusaha keras untuk mendapatkan gadis yang telah meninggalkan mereka, dan ini membuat lebih sukar bagi mereka untuk menerima kekalahan mereka. 
17.Apabila anda menyentuh hati seorang lelaki, tidak ada jalan untuk kembali 
18.Memberikan lelaki mesej tergantung seperti "Kau tau apa?!... Argh ... Takde apa-apa!" Akan membuatnya memberi kata putus yang tidak pernah anda fikirkan. 
19.Seorang lelaki mampu mengurat dengan beribu cara tetapi mereka biasanya gagap ketika mereka bercakap dengan seorang gadis mereka benar-benar cinta.
20.Ketika seorang lelaki membuat "umm" berpanjangan atau memberi bermacam alasan bila anda meminta dia untuk melakukan sesuatu untukmu, sebenarnya dia ingin mengatakan bahawa dia tidak menyukai anda.
21.Ketika seorang gadis berkata "tidak", seorang lelaki mendengarnya sebagai "cuba lagi esok". 

 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING