CELOTEH si cikgu BM..
Monday, 8 August 2011 . 0 word(s) .
hari ni KULIAH BM dengan cikgu RAMLAH..ARGHHH...
tak minat juga la aku kan...sebab cikgu ni SUKA MEMBEBEL..
erm,,,masuk-masuk je kelas dia kata nak buat karangan...
kita orang biasa la..pagi-pagi kan..tak ready...STILL TALKING2.
kena SOUND lagi...tak puas kena sound kat PERHIMPUNAN..
dalam kuliah pun kena..(tapi cikgu sound semua budak r)
dia baca r tajuk karangan uh...INDUSTRI ASAS TANI an..
cikgu tanya la apa benda INDUSTRI BERASASKAN TANI??
macam-macam la jawapan yang keluar,,,
lepas tu ,,cikgu terang la.,sikit-sikit...
sambil terang-terang tu...tetiba pula dia CERITA pasal BIBIK dia..
adesss,,,yang tak boleh blah tu...dia cakap BIBIK dia BENGONG..
kesian bibik dia...(memang bengong kot)hahaha...jahat siak...
dia cerita itu ini itu ini...last-last sudah makan masa BANYAK masa..
hei...
tinggal berapa minit je nak belajar KARANGAN ni..
aku ingat tak sempat ..haha..tapi ,,SEMPAT juga...
selalu nya belajar dengan Cikgu ni memang tak pernah habis..
hahaha(cam siak je,,,kutuk cikgu sendiri)minta maaf cikgu..=)

p/s : tapi memang aku tak suka belajar dengan CIKGU yang
       suka MEMBEBEL ni...dapat RESULT BM tadi un,terasa
       amat mengecewakan...um..=(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING