budak bawak moto kena SOUND
Monday 8 August 2011 . 0 word(s) .
hyep...assalamualaikum...
huhu...nak citer hal pagi tdi,,
masa aku nak pergi sekolah tadi,,
dax LEHA call lar aku...
INGAT kan apa lar pasal...
rupanya nak minta maaf sebab dia baru bangun tidur,,
aku pula..CUAK sikit la..da sah aku keluar rumah da
dekat pukul 7 suku...
(siapa yang tak tahu 7 suku tu apa.[it mean 7:15 am})
hahaha...sorry la yerp...aku tahu kau orang semua
bijak pandai..
sambung balik cerita LEHA..aku gerak juga la pergi rumah
dia..lambat pun lambat la..yang penting da on the way kan??
tiba je dekat rumah LEHA ,aku tengok dia belum pakai
BAJU sekolah lagi...so aku dalam hati kata...
(kene tunggu la ni..hehe..tak apa la layan lagu dulu)

p/s: aku ni memang bawa handphone pergi sekolah..
      hari-hari DOA beb ..harap tak ada SPOTCHECK..
da siap...gerak la pergi sekolah kan...TIBA je dekat GATE.
da ready nak TOLAK moto dah ni...LAST- LAST...
(tradisi SDARY tolak moto sampai parking...:p)
haha...TAHU kita orang kena ape???
dengar-dengar je LAGU NEGARAKU da berkumandang..
PEHHHH...SHIT...terpaksa nyanyi dekat depan pintu GATE...
tak pe la kot..sebab ada budak laki FORM 6 dengan kita orang..
hahaha...tapi kita orang tak nyanyi pun...asyik gelak-gelak je...
habis je semua uh..(kene tunggu sampai IKRAR PELAJAR)
baru boleh tolak moto..ada CIKGU sound...
"MULAI ESOKSIAPA YANG BAWAK MOTO,,LEBIH PUKUL 7:30..
SAYA TAHAN DEPAN BILIK GURU..TAK ADA KOMPROMI.."
adesss...cikgu ni...bukan sengaja pun la..
rupanya ramai da kena SOUND dulu ,,sebelum kita orang KENA..
ADIL la kot..huhu...
and aku tolak la MOTO gi PARKING kan..
siap-siap nak pergi PERHIMPUNAN...
masa dekat TAPAK..rupanya kitaorang nampak ada BUDAK LOWER6
da ada yang kena tolak moto sampai BILIK GURU...
segan siak kalau aku yang kena...

AZAM:esok tak nak lambat-lambat da...






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING